9S932 BARNAULT-T

9S932-1

9S932 BARNAULT-T – modułowy zautomatyzowany system kierowania siłami i środkami OPL do szczebla brygady.

System pracuje w trybie automatycznym i ręcznym. Pojazd posiada możliwość kierowania walką plot zestawów rakietowych zarówno w czasie marszu jak i na postoju. Na podwoziu zamontowano stację radiolokacyjną z anteną ścianową i aktywnym fazowaniem. BARNAUL-T umożliwia koordynację działania zestawów OPL, a jego
modułowa konstrukcja sprawia, że może być dostosowany pod każdą możliwą konfiguracje w trakcie zmieniającej się sytuacji taktycznej. System pozwala na tworzenie jednolitego pola radiolokacyjnego dla wszystkich elementów, tworzenie jednolitego systemu kierowania (umożliwiającego minimalizację liczby użytych środków przy maksymalizacji efektu ich wykorzystania), przekazanie informacji do pojedynczego strzelca o przelocie własnych samolotów, skrócenie czasu przesyłania dokumentów rozkazodawczych do niższych szczebli dowodzenia oraz przekazywanie aktualnej informacji o sytuacji powietrznej i taktycznej do pojedynczego strzelca.

System może kierować pracą takich systemów jak:
BUK-M1/M2/M3, TUNGUSKAM1, TOR-M1, PANCIR-S, STRZAŁA-10M2.

Struktura systemu BARTAULT–T:

9S931-1
Punkt dowodzenia na szczeblu brygady – moduł planowania działań

Fot. Vitaly Kuzmin

9S931
Moduł planowania działań na szczeblu brygady

9S932
Moduł rozpoznania i dowodzenia na szczeblu baterii;


1L122-2E
Mobilny radar do wykrywania celów lecących do 700 m/s

Dane TaktycznoTechniczne
Pasmo pracy
– D (1-2 GHz);
Zasięg wykrycia:
1L122-2E – 1-80 km;
Wysokość wykrycia:
1l122-2E – 20 km;
Błędy w określaniu:
Azymutu:
1L122-2E – 0,30;
Odległości – 100 m;
Maksymalna prędkość lotu celu – 700 m/s;
Czas odświeżania sytuacji:
1L122-2E – co 4 lub 10 sek.
Ilość śledzonych celów:
– 80;
Czas postawienia zadania
– około 2 sekund.
Czas włączenia systemu
– 7-10 min;
Liczba współpracujących modułów – 3-6; (w tym 1 zdalnie);
Strefa wykrywania
W azymucie – 3600;
W elewacji – 600.

image_pdfimage_printDrukuj
Udostępnij:
Pin Share
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments